kavoshgar
صفحه نخست         تماس با مدیر         پست الکترونیک        RSS         ATOM

پایان نامه کارشناسی ارشد    با فرمت     Doc         صفحات      54 فهرست مطالب فصل اول: کلیات پژوهش… ۱۱ ۱-۱-مقدمه: ۱۲ ۲-۱-بیان مسأله : ۱۴ ۳-۱-اهمیت و ضرورت پژوهش : ۱۵ ۴-۱- اهداف پژوهش… ۱۷ ۴-۱-۱-هدف کلی: ۱۷ شناخت عوامل تاثیر گذار بر  پاسخ های مصرف کننده به بازاریابی در رسانه های اجتماعی.. ۱۷ ‎4-1-2-اهداف جزیی: ۱۷ ۵-۱-فرضیه‏های پژوهش: ۱۸ ۶-۱- مدل پژوهش: ۱۸ جدول ۱-۱-متغییرهای پژوهش… ۱۹ ۱-۶-۱- تعاریف مفهومی: ۱۹ ۱-۶-۲-تعاریف ‏ عملیاتی: ۲۰ فصل دوم: ادبیات پژوهش… ۲۲ ۱-۲-مقدمه: ۲۳ ۲-۲-مفاهیم کلیدی در بازاریابی اجتماعی.. ۲۴ ۳-۲-اجزای آمیزه بازاریابی: ۲۷ ۴-۲-الگوهای عملیاتی برای بازاریابی اجتماعی.. ۲۸ ۵-۲-مبنای اجتماعی بازاریابی.. ۳۰ ۶-۲-فلسفه های بازاریابی.. ۳۱ ۷-۲-مفهوم بازاریابی اجتماعی : ۳۲ ۸-۲- رویكرد فلسفی در بازاریابی اجتماعی.. ۳۳ ۹-۲- ماهیت بازاریابی اجتماعی.. ۳۶ ۱۰-۲-اهداف بازاریابی اجتماعی: ۳۸ ۱۱-۲- دیدگاه بازاریابی اجتماعی.. ۴۰ ۱۲-۲-آمیزه بازاریابی …

نوشته بررسی پاسخ های مصرف کننده به بازاریابی در رسانه های اجتماعی‎(مطالعه موردی بانکهای دولتی شهر کرمانشاه) اولین بار در فایل اول پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بررسی پاسخ های مصرف کننده به بازاریابی در رسانه های اجتماعی‎(مطالعه موردی بانکهای دولتی شهر کرمانشاه)
http://fileavval.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 :: نویسنده : بهترین وبلاگ Ž
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : بهترین وبلاگ Ž
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :